Screaming Frog: ابزارهای آنلاین سئو
نوشته شده توسط : افتخاری


Screaming Frog یکی شایسته ترین ابزارهای بهینه سازی میباشد که بوسیله کارشناسان بهینه سازی آیتم استعمال قرار می­گیرد. این ابزار در صرفه­جویی هنگامی به آن‌ها یاری کرده و می­توانند با‌گاز شرایط ابزار سئو اینترنت­تارنما را چک نمایند. این ابزار اطلاعاتی در زمینه‌ی محتوای تکراری، خطاهای وبسایت، قضیه­های مستلزم بهبود و … ارائه می­دهد. خصوصیت بهینه سازی Spider این ابزار برای مثال شایسته ترین­ ها بوده و برگزیدگان کارشناسان seo از این ابزار به کارگیری می­نمایند.
جان هافر مدیریت محتوای Fractl نیز به‌این ابزار عشق داراست. ایشان می­گوید: “اینجانب فارغ از این ابزار نمی­توانم کارهایم را انجام دهم. با به کارگیری این ابزار اینجانب وب سایت­های مشتریان و رقبا را تحلیل کرده و از فرآیند مو جود در صنعت بهینه سازی اطلاعاتی کسب می­کنم. این ابزار خطاهای 404 وب سایت را پیدا کرده، تعداد عبارات مقاله‌ها را احتساب کرده و عنا وین قابل قبولی سفارش می­دهد. با یک نگاه بدین ابزار شما می­توانید اشتباهات را به‌سرعت شناسایی کرده و منش حلی برای آن ها پیدا نمایید. این ابزار همینطور میتواند داده­هایی را از صفحه ها استخراج نماید. این داده ها را می­توانید در کنار داده ها نتیجه ها از دیگر ابزارها قرار داده و حاصل را ارزیابی فرمائید. این ابزار به شما یاری می­نماید تا درکی کلی از حالت اینترنت­وب سایت خویش و رقبای خویش داشته باشید. با به کار گیری از این ابزار اینجانب اقداماتی که می بایست برای بهبود سکو وبسایت انجام دهم را حق تقدم ­بندی می­کنم.”
16 — CORA: ابزارهای توسعه یافته بهینه سازی
در شرایطی‌که پیرو ابزارهای توسعه یافته بهینه سازی میباشید، CORA را تحلیل فرمائید. این ابزار بدون‌پول وجود ندارد، البته تجهیزات کاملی را در دست شما قرار می­دهد. در شرایطی‌که شما کسب­وکاری با اندازه میانگین یا این که پهناور می‌باشید، این ابزار seo به شما یاری می­فرمائید تا نقاط ضعف اینترنت­وب سایت را شناسایی کرده و از مجال­ های جان دار فایده­ مند گردید.
بردلی شاو یکی‌از کارشناسان برتر بهینه سازی در آمریکا میباشد و به کارگیری از این ابزار را سفارش می­نماید. ایشان می­گوید: “اینجانب از ابزارهای زیادی برای ارائه سرویس ها به مشتریانم استعمال می­کنم و همواره پیرو ابزارهای جدیدی هستم تا از مزایای آن‌ها سود­مند نحس. اکنون، CORA شایسته ترین ابزاری میباشد که اینجانب پیدا کرده ­ام. استعمال از این ابزار به مهارت کافی در موضوع اصول بهینه سازی داراست. Cora داده ­هایی را در زمینه ی وب سایت توده­ آوری کرده و آن‌گاه شیوه ­های را برای بهبود تارنما ارائه می­دهد. نظارت بوسیله این اپلیکیشن به یکسری دقیقه دوران نیاز داشته و آن گاه آنالیز ­ها به طور جداولی در دست شما قرار می­گیرند. اینجانب این اپلیکیشن را در هر دو تارنما خودم به کار گیری کرده و جايگاه وبسایت­ ها به صورت چشمگیری ارتقاء یافت.
17 — Serpstat: پلت­فرم چندمنظوره seo
Serpstat یک پلت­فرم هک رویش برای seo، پرداخت به ازای هر کلیک و هدف ها بازاریابی میباشد. چنانچه در ادامه ابزاری چندمنظوره برای رفع کل نیازهای مرتبط با بهینه سازی میباشید و قصد دارید با به کار گیری از آن گروه خویش را مدیر نمایید، Serpstat شایسته ترین مورد خواهد بود. بخش اعظمی از کارشناسان بهینه سازی از این ابزار به کار گیری می­نمایند و این پلت­فرم داده هایی را از بخشها متفاوت دنیا گردآوری نموده است. علاوه بر این، Serpstat به جهت خصوصیت ­های متمایزی که دارااست شناخته شده‌است. برای مثال اساسی­ترین آن‌ها می­قدرت به کلیدواژه ­های فراموش گردیده اشاره نمود. این قسمت کلیدواژه ­هایی را در دست شما قرار می­دهد که رقبای شما فعلا از آنان به کارگیری می­نمایند، ولی شما از آنان غافل میباشید.
دان تیلور بعداز به کارگیری از چند ابزار متعدد برای seo به به کار گیری از Serpstat روی آورده میباشد. ایشان می­گوید: “اینجانب از ابزارهای بررسی و تحقیق درخصوص کلیدواژه زیادی به کار گیری کرده ­ام و اکثری از آنان اشتباهات متعددی دارا هستند. Serpstat ابزار فوق­العاده ­ای برای تحقیق، آنالیز تلاش و چک داده­های متعدد می­باشد. Serpstat را به گروه ابزارهای خویش افزوده و با کمترین هزینه از تجهیزات زیادی منفعت­مند گردید.





:: برچسب‌ها: ابزار سئو ,
:: بازدید از این مطلب : 15
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 29 آبان 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: